torsdag, januar 26, 2023

Dagbok 2023: 26.januar

 

Fleire av dei "gamle" orkideane mine har funne ut at dei vil blomstre no. Eg synest dei er vakre-og det seier eg til dei-og eg trur dei likar det.


Klokka er no 20.32, temperaturen har gått ned til minus 2 grader C, håper at den stig igjen til i morgon.

Det vart seint før eg kom i gang med bloggen i kveld, men det er fordi eg har sete her med PC-en og sett frå markeringa og fakkeltoget for å behalde Mork- senteret og "Føden" i Volda. Sunnmørsposten sende filmopptak frå seremonien "live" på data. Og sidan Einar representerte Sunnmørsposten måtte eg sjå alt. Sjølvsagt! Eg tok mange bilde av skjermen undervegs, men det vart berre surr, så eg får heller legge inn det som kjem i Mørenytt med tid og stunder.

I dag var vi på trening som vanleg, og etterpå var vi på apoteket og på KIWI. I dag hamstra eg kaffi og litt av kvart anna, i normale mengder.

Eg hadde sagt til Einar at han kunne få middag med meg i dag før han skulle på jobb i Volda. Eg kokte kjøttsuppe med mykje grønsaker pluss litt fårekjøt og svenske kjøttbollar. Desserten var kaffi med litt kaker og litt is. Einar viste meg korleis eg skulle få med meg det som skulle skje. Og så fekk eg ein telefon , så no har eg sete her attmed PC-en i over to timar. Eg fekk enda ein telefon etter at eg hadde begynt å skrive. Og no er det mindre enn ein time til sudokuen kjem i mørenytt så dette blir ein travel kveld. Og i morgon er det frdag igjen. Tempus fugit !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...