torsdag, november 24, 2022

Dagbok 2022: 24. november.


 Klokka er no 15.55, temperaturen er + 7 grader C, det er overskya og opplett. Tidlegare i dag var temperaturen opp i + 8 grader. Det har vore ein fantastisk dag når det gjeld ver. Rettnok har vi ikkje hatt sol i dag, men her eg bur har vi ikkje sol uansett-ikkje mange minutta i alle fall.

Viss eg skal få gjort noko om dagane, så må eg ha ein plan-og det hadde eg i dag.

Før  frokost putta eg gardiner i vaskemaskina, og etter at eg hadde ete, tok eg ned gardinene på stova. Så kunne eg hente opp dei som var ferdigvaska og henge dei opp. Det er slik eg gjer med gardiner no for tida. Dei treng ikkje å strykast og tørka gjer dei etter at eg har hengt dei opp. No har eg ikkje spesielle julegardiner, men eg har nokre kvite blondegardiner som eg brukar i jula, for då er det nok av fargar elles.

Eg såg noko nede i hagen då eg hengde opp gardinene, noko som eg måtte ta inn til vinteren.Då eg gjekk ut såg eg enda meir, til dømes fleire klematisbusker som var visne. Eg brukar å ta vekk alt av lauv og greiner på klematisen, berre rota står att. Nardanfor tilbygget er det tre plantar og ved Urke-garasjen er det ein. Den største av alle står ved kjellarveggen, men den hadde snikkaren tatt vekk for lengst, og eg hadde køyrt den på VØR. I dag fekk eg vekk alle dei visne klematisane og diverse anna. Eg fylte tre store sekker med hage-avfall, det siste eg gjorde var å starte opp plenklipparen og samla litt lauv, i staden for å rake.


Eg likar ikkje å ha sekker ståande for så kan vinden ta dei og alt blir ruska til.Derfor løda eg tre store sekker inn i bilen, og tok med litt anna boss på kjøpet  og så køyrde eg bort på VØR- Det var heilt fantastisk fint å køyre i dag, vegane var tørre og fine og det var opplett. Det var då eg tenkte at eg skulle ha shina meg opp litt før eg for, for i dag kunne eg ha køyrt til Volda.

Men det var kanskje best eg ikkje gjorde det likevel, for eg var no litt sliten etter ein arbeidsdag. Då eg kom heim var klokka ca. 13.30.



Eg skulle lage mat, men eg visste ikkje kva eg skulle lage. Då kom eg på at eg hadde tatt opp ein pakke meg kjøttdeig, som sikkert var opptint. Dermed vart det Stroganoff-gryte med poteter og gulrot. Eg var veldig svolten og åt for mykje, og der er nok til ein dag til. Eg har slappa av i godstolen ei stund, og så har eg fyrt litt i omnen, det trengst ikkje så mykje i dag.

Eg fekk no litt mosjon i dag sjølv om eg ikkje var på trening.

Erlend er den yngste av barnebarna her på Sunnmøre (To på Kongsberg er yngre)-Han fyller 19 år i dag. Han fullførte vidaregåande skule på musikklinja i Volda, sist vår. No driv han og jobbar, også med musikk. 

Gratulerer med dagen , Erlend !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...