fredag, januar 21, 2022

Dagbok 2022: 21.januar



 


Klokka er no18.22, det er+1 grad på trappa og det har småregna litt i heile dag, dertil smeltar snøen og det renn frå taket, eg håper at all snøen forsvinn før vi får ny forsyning.

I dag sov eg godt og lenge sidan eg ikkje hadde noko eg skulle i dag. Då eg kom ut på kjøkkenet i 10-tida deiv Torbjørn og fresa brøtekanten , slik at det vart farbart ned til meg. Eg brydde meg ikkje om å moke i dag sidan eg ikkje skulle ut med bilen, men eg laga meg ei rås bort til garasjen sidan eg hentar ved der. Eg prøvde å moke litt på altanen , men det vart for tungt. Nils brukte alltid å passe på at der ikkje vart liggande vatn på altanen som kunne trenge inn i huset, eg prøver også det. Men å spade DEN snøen i dag og hive over rekkverket det vart for tungt for meg, så eg laga berre "vegar" der vatnet kunne renne. Det har vore mange kvite og grøne dagar i januar hittil i år. I morgon må eg vel handle litt så då får eg håpe at snøen smeltar i natt-det er no meldt mange varmegrader.

I dag har eg hatt ein roleg dag, har tatt fredagsvasken, men elles har eg ikkje gjort all verda. I går kveld kokte eg risgraut, så det vart middagen i dag også, med spekemat og poteter som forrett. Eg lever i grunnen godt. Det einaste eg ikkje har tilgang til er blodfersk fisk, og det saknar eg. Så lenge Nils kunne fiske, var det fisk opp til fem dagar i veka. Det er mykje ein kan lage av fisk!

Etter at eg hadde ete middag i 15-15.30 tida, slappa eg av, som vanleg, Elles så blir det mykje "strikketøy og TV"  det blir det vel for andre også ?

Viss det blir klårt og kaldt no, så har vi sol nokre timar for dag- og det lyser opp.

I dag er det fredag, ein god dag for dei som må vere på jobb i veka. Eg vil ønske alle ei god helg !

                                   Heilt ferske bilde frå tunet mitt.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...