torsdag, juni 24, 2021

Dagbok 2021: 24.juni

Klokka er no15.45, temperaturen ute er +20 grader akkurat no. Det har vore skya i dag, men det ser ut til å klarne opp-håper det!I dag vakna eg tidleg, men greidde å ligge i ro til 7.30. Eg hadde ein del å gjere så eg kom relativt fort i gang. Eg støvsuga teppegolva og vaska dei andre, spylte trappa, ordna klesvasken etc.etc. Så vart det Serie-pause. Eg var litt låk i ryggen , så eg måtte kvile litt. Eg skulle ned til fysioterapeuten med frikortet mitt, så eg bestemte meg for å kjøpe ny koffert med det samme. den kjøpte eg på ALTI. Eg var litt redd for at den var for stor. Viss alle kjem med like store koffertar kan det bli plassmangel sjølv om vi har to bilar. Men den gamle kofferten var like stor.......Eg hadde tatt med ei saks i veska, så eg køyrde bort til gravplassen og klipte graset rundt steinen. Og så vatna eg. Trudde ikkje der var så tørt sidan vi fekk regn i går kveld. Tok eit bilde, som vanleg, og då viser både føtene mine og vatnekanna på speilbildet i gravsteinen.
Då eg kom heim att var klokka ikkje 14 ein gong, så det vart ein dryg føremiddag. Eg laga meg grønsak-salat i dag også, hadde kjøpt inn litt for mykje med tanke på at vi reiser i morgon.Eg er ikkje ferdig å pakke, men det er no fort gjort når ein veit kva som skal med. Før i tida hadde eg god trening i å pakke, men no er det lenge sidan sist. Eg syntest eg hadde det så fint i hagen i går, sidan det kom og regna oppå kugjødselkomposten. I dag såg eg manglar i eitt av bedda, men er valde å oversjå det. Kan vere greitt å vere rein under neglene når ein skal besøke folk.Marit reiste på tur i dag, men kjem att sundag. Vi skal vere vekke ei veke viss alt går etter planen. I fjor då Margrete og gutane+ Rasmus med fam. var der ute var det fantastisk fint og varmt vêr, vi forventar ikkje at det skal bli slik i år.

1 kommentar:

bodilingeborg sa...

God tur! Helse til Solund.

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...