søndag, juli 12, 2020

Dagbok 2020: 12.juli


Klokka er no 17.40, temperaturen er + 15 grader C -og no kom sola fram etter at det har regna heile dagen - til no.
I dag var eg litt lurare enn i går, i staden for å ergre meg over veret fann eg ut at det var godt arbeidsvêr -INNE. Eg shina opp kjøkken og bad- og fann ut at viss eg moppa over golva vart eg ferdig med "fredagsvasken"- så det gjorde eg.
Eg bytta på senga mi, og fann ut at somme dynetrekk trong ein reparasjon, og enten de trur det eller ei, så tok eg fram symaskina, det er mange år sidan den har vore framme. Idet eg tok den ut or skapet braut eg av nåla, og dei to reservenålene var ikkje brukande, så i morgon blir det å kjøpe nye.
Eg vart litt oppglødd i dag, for eg greidde å vri opp klutar etc. utan smerter i hendene. "Middagen" i dag vart skiver med egg og sild, og til dessert fekk eg siste stykket av gulrotkaka.
Marit og eg hadde tekt oss på gravplassen i dag, men slo det i frå oss då det vart så vått og kaldt, men vi kan kanskje ta det på heimvegen i morgon, for då skal vi på trening kl.11-12. Det blir siste treninga med Anne Elisabeth for ho skal bli pensjonist. Så spørs det om nokon tek over praksisen hennar. Dottera er fysioterapeut, ho også, og har jobba på same plassen som mora - og  faren, som slutta for nokre år sidan. Viss ho tek over kan vi kanskje halde fram på samme staden.
Etter middag vart eg sittande framfor TV og halvsove og fekk frosten i meg.
No skin sola så fint at eg vart freista til å gå på Vernet ein tur-men eg trur eg står imot.







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...