tirsdag, mars 31, 2020

Dagbok 2020: 31.mars


Klokka er 18.20, temperaturen ute er + 4 grader. Det har vore eit grått og trasig vêr i heile dag, det har regna , så snøen smeltar litt etter litt. Eg lurte på kva slags vêr som var i fjor på denne tid, meinte det var mykje fint ver på vårparten, men den 31.mars var det akkurat som i dag, eg sjekka dagboka.
Eg vil ikkje seie at eg har vore deppa i dag, så gale er det ikkje, men eg har vore nesten totalt tom for arbeidslyst
Eg fekk rettnok vaska bad og kjøkken, men så vart det ikkje mykje meir, har mange jobbar på vent, men ingen som frista meg. Dermed sette eg meg til å trene litt på spansken, strikka litt og så laga eg meg ein rett til middag som eg berre åt halvparten av. Det var mellom anna steikte poteter frå i går , men eg måtte ta ei skive i tillegg for å bli mett, og etterpå fekk er tre Twist i premie fordi eg hadde ete i det heile tatt.  Det er greitt å ha heile styringa sjølv. Eg sit mykje på datarommet for her er det lett å halde varmt, men så ville eg kveike opp i omnen i stova. Den omnen er eg ikkje heilt ven med og heilt sidan sist haust har lukkemekanismen i ovnsdøra vore kaputt. Eg har hatt ein måte å takle opning og stenging på, men no funka det ikkje lenger. I dag fekk eg ikkje opp ovnsdøra, så no får vi håpe på sol og varme såpass eg greier meg med det elektriske. Eg har sett inn ein vifteomn i tillegg til varmepumpa.
Eg sette meg til å strikke på datarommet, men vart trøtt og la meg bort på senga med lydboka, som eg høyrde ferdig. Å vere i karantene er greitt nok, men hadde det vore finare vêr hadde det vore betre. Det er mykje som skal gjerast ute, og det går også an å ta seg bilturar til litt andre turplassar enn Vallabøen.
I dag fyller eldste dottera til bror min år. Deira barn og våre er svært jamaldra. Alle seks er fødde i løpet av 7 år : 1963-69. Så den tida vart mamma bestemor nesten kvart år.(berre ikkje i 1967)
Eg vil gratulere Audny med dagen i dag ! 



Samanplantingane fekk eg av barna mine på bursdagen, ein til å ha inne og ein ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...