torsdag, mars 19, 2020

Dagbok 2020: 19.mars

Klokka er no 18.30, temperaturen er + 3 grader C. Det har vore stort sett opplett i dag, men snøen låg kvit på markene i dag tidleg. No ser det ut til at det skal klårne opp, og sola skin på fjelltoppane.
Sist natt hadde eg det ikkje heilt godt, så i dag har armane fått kvile. Likevel har dagen gått som ein røyk. På føremiddagen øvde eg på spanskleksa og så strikka eg ferdig ein lest, har litt att på lest nr.2
Eg gjekk tur på Vernet i dag, der trefte eg ei eg kjenner og vi prata med kvarandre på 3 meters avstand.
Då eg kom heim åt eg litt og så ringde Rasmus. Han fekk meg til å gå inn på eit program der eg fekk sjå han der han sat i heimekontoret. Vi snakka i telefonen, men han kunne ikkje sjå meg. Han vil at eg skal ha øyretelefon og så kunne heile familien samlast på nett når eg har bursdag. Det er sikkert enkelt for han, men eg veit ikkje korleis eg skulle få det til. Han har slike grupper med studentar, så han er vant til å treffast på den måten. Det var kjekt å prate med han sjølv om han ikkje såg meg.
Så skulle eg slappe av litt i godstolen med lydboka mi. Men anten er det eg som har problem med Storytel eller så er det boka det er noko i vegen med. Men det er no ein kriminalroman med terningkast 6. Anten eg sov eller var vaken veit eg ikkje . Det var vel litt av kvart. Då eg kom inn og skulle skrive blogg ringde Ragnhild. Ho hadde sendt ei melding og ikkje fått svar. Forklaringa var at eg ikkje kunne svare fordi telefonen måtte laddast. Slik går no dagane -og dei går fort. No håper eg på fint ver så eg kan vere ute i hagen og sette poteter blant anna.No skal eg sette på TV og strikke ferdig lesten. Det blir vel mykje Corona i dag også.
!9. mars var bestemor på Hildegard sin fødselsdag, så den dagen tenker eg på henne. Siste gongen vi feira dagen hennar, var ho 90 år.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...