mandag, mars 30, 2020

Bok nr.16 - 2020: De ingen savner

De ingen savner er den første boken om Elisabeth Sunee Rathke, politietterforskeren som er halvt thai, halvt norsk og med svart belte i karate. En ung pike blir funnet død på Gamlebyen gravlund. Hun er naken og lukter av en ubestemmelig kjemisk væske. I armen står en kanyle. Dødsfallet er starten på en grusom sak som bare vokser og blir den mest krevende i etterforskerens karriere.

……………………………………………

Denne boka las eg sånn halvvegs, så forsvann den frå mobilen ei tid-men kom igjen. No har eg gjort eit forsøk på å bli ferdig med den, men måtte gå over på trykt tekst på Storytel. No har eg fått vite kven dei skuldige er. Dette vart for langdrygt for meg, eg er ingen tolmodig person, så eg vart ikkje imponert av denne boka, til tross for at den har fått terningkast 6.

  



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...