torsdag, januar 30, 2020

Dagbok 2020: 30.januar



Klokka er no17.10 og temperaturen på trappa er + 4 grader. Eg har ikkje sett regnet, men eg såg at det var blitt vått på trappa. Då eg køyrde nedover i dag såg eg at vegane var sanda. Eg forstod det ikkje skikkeleg før eg bremsa litt.
Eg skulle ikkje vere på styremøtet før kl.11.30 i dag, så eg stod ikkje opp i gryotta. Då eg var ferdig med frokosten og alt det andre i morgon-programmet, sette eg meg ned ei lita stund med spansken. Det var så kjekt at eg gløymde klokka ei lita stund, men greidde å kome presis til møtet.
Der fekk vi mellom anna utdelt desse tre hefta som vi har fått i oppgåve og lese, med tanke på korleis ein kan ta opp desse tema i pensjonistlaget.
Møtet gjekk elles greitt unna, årsmøtet blir i år den 12.februar. Vi har ikkje hatt møte i januar i år. Då eg kom heim skreiv eg referat frå møtet
Til middag i dag laga eg tomatsuppe med hardkokte egg, så det vart eit solid måltid. Eg prøvde å ikkje lage for mykje, men der er ei lita skål att til i morgon.
God og mett sette eg meg til å lese i det eine heftet, men eg datt ut rett som det var. Då tok eg meg sjølv i nakken og tok på meg hageklede og gjekk ut og rydda litt her og der. Eg har no tre fulle sekker, mest klematis som blomstra i haust heilt til snøen kom. No var dei fine og tørre til å ta ned. Må vel ha meg ein tur bort på VØR ein dag der er ope. I går hadde vi den fine bilen til Urke heilt stappfull med hageboss. Men jammen var det bra vi fekk tatt hekken, det var begynt å kome grøne blad på den og så snart blomsterknoppane kjem er det ikkje kjekt å klippe. I fjor kom det snø og kulde etter at plommetrea hadde blomstra ifrå seg, men eg fekk mykje plommer likevel.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...