fredag, januar 24, 2020

Bok nr.7 - 2020 :Tysteren

Da Fredrikstads rikeste mann blir drept, kommer overbetjent Anton Brekke fra Kripos til byen for å lede etterforskninga. Sammen med politistudenten Magnus Torp begynner han å rulle opp flere historier som viser seg å ha sammenheng med drapet på en tyster som mafiaen i New York får utfør 1960-tallet. Dette er den første boka om Anton Brekket på
…………………………………………………………………
På grunn av dårleg vêr og lav energi, blir det til at eg sit mykje åog les. Sette er den 7.boka i år, og denne var tjukk nok, heile 380 sider-så det hartatt litt tid.
Eg fekk to krimbøker av denne forfattaren til jul-av Einar. Eg trur ikkje eg har lese noko av han før, dette er i alle fall første boka han skreiv, og hav fekk bokhandlarprisen for den i 2010.
Boka er godt skriven og nokså ryddig, sjøv om hendingane går føre seg både i Norge og USA.
Den andre boka eg fekk, heiter Hevneren, og den skal eg lese no-men ikkje akkurat NO.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...