søndag, januar 19, 2020

Bok nr. 6 - 2020: Datteren

No har eg lese ut enda ei bok, og denne var på over 300 normale sider.
Etter eit langt avbrekk kom Anne B. Ragde med enda ei bok om folket på Neshov. Det var visst mange som ønskte å vite korleis det gjekk med dei. Eg trur Anne B. slepp å skrive fleire bøker om dei no, for alle har det bra både på Neshov og i Danmark, så no får dei leve i fred- håper eg.
Det er det samme kva ein synest om bøkene, ein blir engasjert i handlinga og les vidare og vidare.......for å få vite korleis det går. Boka er sjølvsagt velskriven og lettlest, som dei andre bøkene i serien.

Det var litt artig  med det same eg begynte å lese, andre kapittel begynner slik: 
" Jeg har fått mitt første oldebarn!" ropte Olaug nede ved enden på frokostbordet.-(Dette var på aldersheimen.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...