fredag, desember 28, 2018

Dagbok 2018: 28.desember

Klokka  er berre 16.30, men for meg har det vore ein lang dag allereie. Ute er det+ 6 grader og mest opplett, så vêret er eg nøgd med. 
Men eg har mine utfordringar som ikkje er så lette å takle. Det er no det kneet/ foten som ikkje blir betre-men er til å halde ut når eg sit i ro. Så er det dei nye sovetablettane som ikkje verkar i det heile tatt-eller verkar mot si hensikt. Sist natt sov eg ikkje eitt minutt, var lys vaken og høyrde lydbok. Klokka 8 orka eg ikkje å ligge lenger, så då stod eg opp. Prøvde å legge meg nedpå litt seinare, men fekk ikkje sove då heller. Å vake ei natt går heilt fint, men når det blir to eller meir, då røyner det på.
I dag sovna eg ikkje framfor TV ein gong-det blar eg no gjere ofte.
Syte og klage det kan eg, men å få ein slik fot til jul blei litt i overkant. 
Ja, ja, alt er ein overgang sa grisen då dei skolda han.
I dag var det siste bosshenting etter gamlemetoden. Det står i avisa at no har alle fått dunkar til matavfall- men det har no ikkje eg fått i alle fall. Såg ei av naboane hadde fått ein med brunt lok. Då skal eg, som bur åleine, ha 4 store dunkar til boss+ 2 små kasser til elektro-avfall.Det blir å fylle opp anten tunet eller garasjen. Førebels får eg ikkje gjort noko med det. 
Det einaste eg har fått gjort i dag er å vaske bad og kjøkken. Så får eg sjå om eg kan støvsuge i morgon. Det er ikkje det at eg ikkje greier å gjere husarbeid, men når foten får vere i ro, verker det mykje mindre. I heile natt då eg ikkje sov, verkte ikkje foten. Så noko positivt er det .
Elles er eg veldig opptatt av sjakk, ikkje så mykje sjølve spelet, men eg vil at Magnus Carlsen skal vinne. Heile tida. Men er der ingen jenter/damer med og spelar. Eg synest det er berre menn som sit ved borda.
PS: klokka har no passert 20.00 og eg har sete i ro i godstolen veldig lenge. Eg har strikka, sett TV, lese lydbok og så sovna eg litt. Dermed klarna eg i hovudet såpass at eg har fått med meg at det er fredag i dag. Eg ønsker alle ei god helg ! No er det jo veldig mange raude dagar på denne tida. for meg betyr det ikkje så mykje, men for folk i arbeidsdyktig alder,, er det godt å få nokre ekstra fridagar.
Og så vil eg berre seie at eg ikkje hadde verk i foten mens eg sat -det er første dagen eg kan seie det.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...