tirsdag, november 06, 2018

Dagbok 2018: 6.november

Eg høyrde på vêrmeldinga med eit halvt øyre og fekk vite at det hadde vore utruleg varmt og fint i fylket vårt i dag - eg fekk ikkje det til å stemme, så eg måtte ut og sjå på temperaturmålaren. Den stod på + 4 grader. Det var også vått på gata, for det har regna litt i ettermiddagdag. I dag tidleg tykte eg det var kaldt-men såg ikkje på temperaturen då eg var ut og henta avisa.
Eg har tenkt det, og sagt det tusen gonger, at viss det skal bli gjort noko må eg ha ein plan. I dag var eg heilt planlaus, humøret var på nullpunktet, og eg hadde ikkje lyst til noko. Og dagen blei deretter. Det einaste eg hadde tenkt å gjere i dag var å farge håret og det vart gjort. Seinare på dag fekk eg sett på ein klesvask og ein oppvask, elles har det gått i strikking - det er det no litt fornuft i-om ikkje anna. 
Dessutan var det ei av venninnene mine som ringde og vi avtalte kafé neste veke. Denne veka er fullbooka. I morgon er det pensjonistmøte, og dagen etterpå må eg skrive. Fredag kjem Einar innover og då skal vi utrette store ting - trur eg. 
Sola var framme ei stund i dag også, men eg ser at ho gjerne vil gøyme seg bak Melshornet somme tider. Eg fekk i alle fall tatt eit bilde av dei to novemberkaktusane som blomstrar no mens sola skein. Eg har tre til som står fulle av knoppar. Dei blomstrar ikkje lenge, men dei er vakre mens det står på. Orkideen som står midt i vinduet kjøpte eg førre veka.
No skal eg vere litt flink; tømme oppvaskmaskina og legge saman klesvasken, og så skal eg strikke ferdig lesteparet eg held på med.
I morgon får eg mosjonere, då skal eg GÅ ned på kulturhuset -og gjerne opp att også. Til møtet har vi skyss av ei som vi begge kjenner, Marit og eg. 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...