søndag, oktober 28, 2018

Dagbok 2018: 28.oktober


Tre novemberkaktus står med masse knoppar



Klokka er ca. 18.40, det vart tidleg mørkt i kveld. Temperaturen ute er minus 3 grader C og det har vore ein strålande, men kald dag.
Av ein eller annan grunn vart eg gåande inne og surre heile dagen, sola varma så godt inn glaset, så det var som ein sommardag-inne. Trong verken å fyre i omnen eller ha på varmepumpa.
Sat lenge og strikka, med lydbok på øyret, så no er enda eit lestepar ferdig. Elles har eg ikkje gjort noko særleg til nytte. Har sett i gang vaskemaskina, det er alt.
Marit kom over gata ein tur og drakk kaffi med meg, så eg fekk høyre om Spania-turen til seniordansarane.
No skal eg legge opp nytt spøt, trur det blir parallellstrikking på det neste lesteparet.
Som de forstår har det ikkje hendt så mykje i dag. Kanskje like godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...