lørdag, juni 23, 2018

Dagbok 2018: 23. juni

Rasmus og Co er på Rødtangen, der broren til Wenche og fam. har hytte.

Amanda er i Solund.


Klokka er 18.10, temperaturen er + 20 grader C og det vart finare og finare vêr utover ettermiddagen. Før på dag var det overskya, kaldt og litt regn. Eg heldt meg inne, men hadde verken arbeidslyst eller leselyst, var berre trøtt. Men etter kvar begynte eg å lure på om det var tørt nok å klippe plen ovafor garasjen, sist eg klipte let eg plenbitane opp mot vegen stå att, så no hadde dei fått godgjort seg lenge. Else Snipsøyr kom forbi så eg fekk prata litt med henne, og så kom Marit ut så vi fekk veksle nokre ord , vi og. Men skal ein klippe plen, så kan ein ikkje prate seg vekk. Og det vart ikkje så verst resultat i dag, sjølv om det står att litt tustar her og der som eg må ta med kantklippar eller med hand.
Sidan det er ugraset som veks best var det ikkje fint rundt huset heller, så eg tok ein runde med klipparen der også, og sidan eg var så godt i gang, tok eg skråninga også, så no er heile tomta klipt. Skråninga har ikkje fått gjødsel i år, så der blir det ikkje så lett grønt, der er mykje mose. Så snart eg har bil og sjåfør må eg få kjøpt gjødsel m.m. Å gå med grasklipparen er det arbeidet eg toler best for foten, det er som å gå med rullator.
Eg ser der er mange skjorer i hagen i dag, dei stel vel av jordbæra mine, trur ikkje fugleskremselet imponerte dei.
Sidan det er jonsokafta kokte eg meg ein slags rømmegraut før eg gjekk ut og slo, håper eg brende nokre kaloriar.
Eg hadde hatt lyst ned på Amfi før middag, men problemet mitt er å gå nedover, det er også problem å gå inne på kjøpesenter etc. Så no har eg funne fram stav så eg kan gå i terrenget viss eg vil. Det er fysioterapeuten som seier eg skal gå med stav.
Eg er litt misunneleg på Margrete og ungane som er i Sula, skal no ha meg ein tur utover eg også viss/når eg blir bra i foten. I august er det 60 år sidan eg steig i land i Trovågen for første gong; ca. ein mnd. seinare blei Nils og eg i lag-og det varte i nesten 60 år. Ikkje alle er så heldige. 
Fekk eit bilde frå Rasmus som viser at dei alt har starta campinglivet, men eg veit ikkje kvar dei er.
I morgon har Einar fødselsdag,  han er i Oslo, jobbar i NRK - sporten.




Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...