fredag, mars 16, 2018

Dagbok 2018: 16.mars.

Vår i Ørsta.
Og på Kongsberg.



Klokka er snart halv elleve, temperaturen er minus seks grader C og det har vore enda ein nydeleg dag.
Eg kom nettopp heim frå Ørstaheimen. I kveld tok eg Taxi heim til ein forandring, og det gjekk heilt greitt. Marit køyrde meg ut klokka 16-så i dag var eg der lenge. Nils var pratsom og vaken innimellom, men sov ganske mykje i dag også, og rotar litt i hop det han drøymer og det som er. Det får eg berre finne meg i, men han høyrer etter når eg forklarer korleis alt heng i hop. Eg såg no TV, mens han sov, men han klarte å få med seg mykje av "Nytt på nytt". Eg veit ikkje kor mykje tablettar han får, men han har ganske mykje smerteplaster og det blir han trøtt av. Eg får seie som eg plar: Det viktigaste er at han ikkje har det vondt. I dag åt han både middag og kveldsmat mens eg var der. For nokre dagar sidan var han sløvare og då åt han ikkje.
Eg får ikkje gjort mykje. Set på ei og anna maskin med klede. Vaskar mykje ulltrøyer, for det er det Nils brukar der han er. I dag fekk eg shina opp kjøkkenet litt og så går eg her og puslar.
I dag gjorde eg ein liten utejobb også, tok ned nettingen på garasjeveggen og fjerna litt meir av blomsterrusket. Garasjen skal malast, og då må vi ta den veggen først, før blomkarsen spirer.
Foten min er framleis like vond; viss eg sit heilt i ro med pledd over knea ei lang stund kan eg ha det bra, men så snart eg prøver å gå er eg ille ute. Saknar å kunne gå både fram og tilbake, det var fine turar, vi har hatt mykje fint vêr i vinter. Særleg hugsar eg då eg gjekk heim under stjernehimmelen på sjølvaste julaftan. Men ein får ta dagane som dei kjem og gjere det beste ein kan ut av det.
No skal eg ha meg litt mat, sjå litt meir på TV, og så må eg vel legge meg når det lid på. Ønsker alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...