søndag, januar 21, 2018

Dagbok 2018: 21.januar.



Klokka er 22.35, temperaturen ute er minus 4 grader, men det er stilt og fint og ikkje nedbør. I dag såg eg sola her heime frå klokka 10.45-11.30, så det lysnar dag for dag.
Eg kom heim frå Ørstaheimen for ca.1 time sidan, men så var det eitt og anna eg måtte ordne med før eg kunne skrive blogg.
Sist natt sov eg godt for ein gongs skuld og eg sov lenge, likevel sovna eg ute hos Nils, mens han såg sport og eg sov ei god stund.
Føremiddagen i dag vart veldig sløv, eg gjorde lite og ingenting, berre det som var heilt nødvendig. Nils ringde heim og virka til å vere i veldig god form, han hadde dusja og ete middag og virka frisk som ein fisk - i telefonen. Då eg kom ut til ha i 16-tida var han trøtt og slapp slik han er dei fleste dagane. Det skal ingen ting til før han blir sliten. Solveig og Øystein kom innom ein liten tur, dei hadde vore i Volda og besøkt Birte og Håkon. Dei hadde tatt med seg bilen vår heim att og sett den i garasjen.
Før eg forlet Nils hjelpte eg han med barbering, tannpuss og byte av klede. Då var har ferdig til å ta kveld, og eg gjekk heim. Det er litt rart at vi skal bu kvar for oss, men eg veit at det må vere slok, for det er det tryggaste både for han og meg.
No skal eg ta fram litt mat først, og etterpå blir det strikketøy og TV. Eg har tatt opp Broen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...