tirsdag, desember 05, 2017

Dagbok 2017: 5.desember

Klokka er ca. 18.40, utetemperaturen er 0 grader C, det har regna litt i dag også, men det har vore lysare enn i går. Men så blir det også kaldare
Eg kom meg ikkje ut i dag heller, for Nils vart liggande lenge, og fortsette å sove etter at han var oppe. Og eg ville ikkje late han vere heime åleine når han var så dårleg.
Eg kom heller ikkje i gang med noko skikkeleg husarbeid slik situasjonen var. Eg vart gåande på vent.
Først ut på ettermiddagen ville han ha Oxycodone, og då vakna han til live og åt godt. Vi hadde restar i dag også. No håper eg han blir bra utover kvelden.
Når han ikkje likar å ta så mykje medisin, er det fordi han føler seg litt dopa.
Ja, situasjonen er ikkje slik eg skulle ønske, men ein lyt vel vere budd på det meste. Nokre dagar er gode, andre ikkje.
I morgon skal eg på pensjonistmøte, om alt går etter planen, men Solveig kjem innover og er hos Nils imens. Eg har skulka ein del av pliktene mine i laget i haust, men prøver å vareta skivinga i det minste.
I dag har eg fått lese ut krimboka mi, så eg håper døtrene finn nye lydbøker til meg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...