lørdag, juli 08, 2017

Dagbok 2017: 8.juli




Klokka er 20.00, temperaturen er +15-16 grader C og det ser ut til at det klårnar opp. Tidlegare i dag har det vore skya og litt regn.
Denne dagen har gått fort, som dei fleste andre dagar. Nils var litt sløv på føremiddagen, men kom seg etter kvart - i dag også.
Eg ville til Vik i dag, fordi eg hadde ærend og ville kombinere med litt mosjon. Første stopp var urmakaren, han stilte fort diagnosen på klokka mi, det var berre batteriet som var utbrukt, eg fekk nytt batteri så no er eg tilbake i tida. Eg var på apoteket, og for ein gongs skuld var det eg sjølv som trong medisin. Eg var nemlig lens for allergimedisin- og klødde overalt.
Sidan eg var på Amfi tok eg ein runde i begge etasjane, men kjøpte ikkje noko.  Eg trefte mykje folk og alle vil vite korleis det står til med Nils, og det forstår eg. Eg synest det er kjekt at folk tenker på han og saknar han. Eg gjekk opp Vikegeila heim att og der trefte eg ei gammal kollega-veninne. Ho hadde stolar ute, det var godt å kvile litt. Og vi hadde mykje å prate om.
Margrete ringde, då var ho på veg over fjorden, så ho lurte på om eg trong skyss/ handlehjelp. Det gjorde eg ikkje, men sa at ho måtte komme likevel.
Då fekk eg fart på meg og gjekk beine vegen heim, langs elva. Der har eg ikkje gått sidan Nils kom heim, men då han var på sjukeheimen gjekk eg der kvar dag.
Nils og eg begynte å ete på restar frå i går, Margrete kom og joina oss, og då vi var ferdige kom Eirik på besøk. Han slutta på jobben klokka 15.00 sidan det er laurdag. Der var mat att til han også! 
Så måtte vi drikke kaffi og prate ei stund.
No har alle HBO-ane vore her, og vi får vel benke oss framfor TV-en. Nils har no delvis sett fotball og så er det nyheiter. Dagane strekk ikkje til.

Bilda øvst på sida er frå Trovåg i Solund, der Nils kjem frå. Nils vart fødd i eitt av husa til høgre i bilda. Eg budde hos onkelen hans, men det huset er gøymt av store tre heilt til høgre. Det har kome fleire nye hus i Trovågen sidan første gongen eg kom dit- i 1958. Vegane er også bygde etter den tid. Det er Øyvind, son til Tone, som har tatt bilda.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...