tirsdag, juli 04, 2017

Dagbok 2017: 4.juli

Klokka 21.25.

Klokka er 21.00. Temperaturen er + 13 grader, men har vore høgare før i dag. Det har vore mest opplett i dag, nokre små regnbyger   inni mellom, men ikkje så mykje sol.
Det beste med dagen er at Nils har vore i bra form heilt frå morgonen av.
I dag kom både den vanlege HBO-en og så kom kreftkoordinator Solfrid etterpå. Nils har klaga over vondt i hofta, så no fekk Solfrid gjort avtale med sjukehuset i Volda om at han skal få ta CT der før dei bestemmer kva anna hjelp han kan få. Ho ordna det også slik at han fekk resept på litt sterkare smertestillande tablettar. Han verker ikkje i hofta når han sit i ro, berre når han skal gå.
Klokka var 10.00 før vi var ferdige med sjuke - og morgonstell.
Matias kom oppom og Nils hjelpte han med å lage til makrellsnøre, så han skulle få prøve fiskelykka. Dessverre fekk han ikkje fisk.
Eg starta arbeidsdagen med å vaske altanrekkverket. Det må eg gjere av og til, for eg er veldig snill med både småfuglar, skjorer og til og med kråker. Eg matar dei på altanen, såpass Nils skal få litt underhaldning. Men det blir litt av kvart dei legg frå seg. I dag hadde eg tenkt å lufte sengetøy og vaske soverommet, og då måtte der vere reint. Men så regna det litt, så jobben var utsett ti sein ettermiddag/kveld. Då vaska eg over bad- og kjøkkengolv med det samme.
På føremiddagen jobba eg litt i hagen. Eg har eit nytt prosjekt på gang: Fjerne gras mellom steinane i hellestien. Det er ikkje gjort på ein dag-i alle fall ikkje når ein har dårleg rygg. Eg er ikkje god i hofta og kneet heller for tida, men det blir vel betre. Det er ikkje "farleg" i alle fall.
Margrete kom i 14-tida, då hadde eg steikt pannekaker og bacon, det fekk duge både som middag og kaffimat i dag.
Vi sat og prata heilt til HBO 2 hadde vore her, då køyrde Margrete meg ned på Amfi så eg fekk handle. Var innom apoteket og fekk medisin til Nils, og så handla eg mat på Bunnpris. Hamstra inn melk, for det er tungt å bere, andre varer kan eg kjøpe på nærbutikken.
Etter at Margrete hadde fare, rippa eg ei bok ho hadde med mens eg vaska.
Så kom Birte og Håkon innom ein liten tur, dei hadde tenkt seg ut og fiske. Nils bestilte makrell med dei- så får vi sjå kva det blir til.
Sjølv har eg tekt å slappe av med strikketøy og TV resten av kvelden.
Dette er det siste prosjektet mitt, trur steinane har flytta seg etter at dei vart lagt ned første gongen. Særleg kunstnerisk ser det ikkje ut, men det er godt å ha steinvegen når det er vått i marka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...