mandag, juli 03, 2017

Dagbok 2017: 3.juli


Klokka er 20.30, temperaturen er + 14 grader C og det ser litt lysare ut når det gjeld vêret.
Dagen i dag starta dårleg. Nils var ikkje i form, men han kom seg opp og fekk i seg både mat og medisin. Sidan eg skulle støvsuge vart det til at han la seg på dagsenga på datarommet og låg der og sov meir og mindre, til eg var ferdig både med støvsuging og anna husarbeid. Han kom seg litt etter kvart. Dette har vi opplevd mange gonger, men det er like trasig kvar gong. Han stod opp og åt middag og drakk kaffi og så hadde vi ei lita kvilestund før han fekk dusj, reine klede og nytt plaster.
No er han i fin form og ser TV.
Eg har ikkje gjort all verda i dag, berre vanleg husarbeid, og så er eg ein del av HBO-eg også.
I dag begynte eg å leite etter diverse greier, noko fann eg, anna ikkje. Men eg fekk i alle fall rydda og tørka støv på datarommet. Nettbrettet mitt har eg enno ikkje funne att, skulle tru det var for stort til å forsvinne, men den vesle minnebrikka til fotoapparatet -den dukka opp, så no har eg to (minst).
I dag har vi ikkje hatt besøk, men i morgon kjem Margrete ein tur, så då får eg handle også om det er noko vi treng. 
I dag fyller Solveig 54 år, og dagen feirar ho på Shetland.
Solveig og Øystein pluss eit anna ektepar frå Hareid er på besøk hos "Poeten" Christine De Luca, som mellom anna har omsett nokre av dikta til Øystein til det språket som var vanleg på Shetland før engelsken overtok. Det er for øvrig samme språket som dei hadde i Skottland. Christine de Luca har vore her i Ørsta , eg har høyrt henne i Åsentunet, og ho har vore på Hareid.
I staden som mimrebilde, legg eg inn nokre bilde frå Shetland i dag.





                          

Og så har eg eit bilde av Kongsberggutane i Tyrkia.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...