lørdag, juli 22, 2017

Dagbok 2017: 22.juli

Sidan det står dårleg til med rosene i hagen vår, lånte eg dette bildet frå nettet for å markere dagen.

Klokka er no 22.10, sola har forlatt oss for i dag og skodda heng nedetter fjellsidene. Det gjorde den i dag tidleg også, men det varde ikkje så lenge før sola kom fram. No er det ca. 17 plussgrader ute, tidlegare i dag var det varmt, men ikkje så varmt at vi vart "mødde". Nils var heldigvis mykje betre i dag etter at han hadde sove godt og lenge. Han kan ikkje vere særleg aktiv på grunn av hofta, men han har mykje selskap i TV-en.
Eg sette brøddeig tidleg på dag, mens skodda enno skygde for sola. Seinare var eg ute og jobba med kantklipparen i fleire økter. Innimellom laga eg middag. I dag vart det omnsteikt/kokt laks og den var veldig god. Smart å lage laks i omn, rett etter brødbaksten!
I dag venta vi på at Einar skulle komme innom på veg heim frå Honndalen, der han deltok i eit løp.Han kom som planlagt, og fekk seg litt mat og kaffi. Eg stakk av frå karane ei stund og jobba ute. Eg måtte få frå meg kantklippinga i dag, for sundagane brukar vi ikkje maskiner ute i hagane her hos oss.
Margrete sende melding frå Brekkeheida, der ho og Charlie var på tur, og så kom dei også innom.Vi slepp å bli einsame no når både barn og barnebarn er fri frå jobb og skule.
Etter at Margrete hadde reist gjekk eg ut og gjorde ferdig jobben min. Kantklipping tek faktisk minst like mykje tid som plenklippinga, særleg når det er ei god stund sidan sist.
Det vart ingen middagslur i dag verken inne eller ute. Siste HBO-en var her klokka 20.00, etter det åt vi kveldsmat før vi såg eit program med Øystein Sunde. 
No kjenner eg på ryggen min at det skal bli godt med ein kviledag.( Men det kan hende eg PUSLAR litt i hagen i morgon også.)

Vallabøen sett frå Brekkeheida. Foto: Margrete

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...