fredag, juli 21, 2017

Dagbok 2017: 21.juli

Klokka er snart 22.00. Temperaturen på trappa er + 17 grader C, tidlegare i dag var den oppe i + 29 grader. Det har vore sol og fint vêr i dag også. I dag var alle tidleg oppe sidan det var reisedag for Rasmus og familien. Bilen vart pakka, og klokka10.30 for dei av garde. Sist vi høyrde frå dei var dei på Flå, dei reiste over Hemsedal.
Nils var ikkje i form i dag, så eg bad han legge seg på dagsenga mens eg vaska og støvsuga. Ei veke med mykje folk og verken vask eller støvsuging, gjorde at det var eit visst behov. Sette på klesvask og oppvask på samme tid, så det vart eit par effektive timar.
Eg dusja og vaska håret før eg skulle legge meg ut i sola med lydboka. Men kvar var den? Eg leita og leita, utan resultat, men måtte gi opp. I staden rigga eg meg til med Walkman av gamlesorten. Seinare skulle Nils også ut på altanen, og då såg han leidningane på lydboka som stakk ut under madrassa mi.
Men då var eg alt på veg til å klippe plen. Hadde ikkje tenkt å klippe så mykje i dag, men så såg eg på Facebook at det skulle komme regn- og dermed tok eg heile tomta. Klipte bio nede i skråninga, resten samla eg opp. Det har vore mykje regn før varmen kom, så no var det nokså mykje gras. Var ferdig i 20-tida, og då var det inn og finne fram mat, i dag har vi ete diverse restar.
Nils har ikkje vore i form i dag, eg veit ikkje om han berre er litt sliten, eller om varmen er plagsam. Han er ikkje sjuk, har ikkje feber, men er litt "sløv"- som hen seier sjølv. Eg håper han kjem seg til i morgon; sjølv om han har fått vore heime lenge no, har han ikkje vore like bra alle dagar.
Det er vel på tide eg tek fram att strikketøyet mitt igjen, men eg likar i grunnen ikkje så godt å strikke i varmt vêr. Har ein jobb i morgon dersom vêret er bra og det er å klippe kantar, det er lenge sidan sist.
Eg har litt problem med å halde styr på dagane, men så vidt eg veit er det fredag, så eg kan ønske alle ei god helg.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...