onsdag, juli 19, 2017

Dagbok 2017: 19.juli

Klokka er 21.10, temperaturen + 17-18 grader og det har vore ein strålande dag med sol frå morgon til kveld. Akkurat no sit vi på skuggesida og ser over på sola på andre sida av bygda.
Dagen i dag har vore like sosial som dei andre dagane denne veka, for vi har framleis besøk. Rasmus snakkar om å ta på heimveg komande fredag; det blir litt stussleg når dei reiser, men vi er glade for dei dagane vi har fått ha dei her.
Rasmus finn stadig noko å reparere, ikkje alt er så dramatisk, men eg er ikkje så flink med alt slikt.
I dag, etter at vi var ferdige med morgonstellet, reiste Rasmus og eg bort på Lefdal med laptoppen. Vi venta ei god stund, men dei fekk den ikkje til. Rasmus , som har 30 år i bransjen bak seg, prøvde ut mangt og mykje før vi for dit bort. Vi reiste heim att og venta på telefonbeskjed både frå Lefdal og frå EIK-senteret der vi hadde bestilt ei reim til ein plenklippar.
Rasmus henta heim laptoppen, men den virka framleis ikkje som den skulle så han måtte bort endå ein gong.  No er alt i orden! Både med laptoppen og plenklipparen.
Rasmus skulle også lage mat i dag, der fekk han hjelp av Wenche og meg, men det var han som hadde handla inn !(Han fekk låne VISA-kortet mitt. Det skulle berre mangle).
Eg hadde vore ein tur ut og rydda litt i blomsterbedet tidleg på dag, og fann ut at der mangla noko. Derfor stakk eg innom Plantasjen og kjøpte ei lita rosebuske, men no er eg ikkje sikker på om der er plass til den......
Rasmus og Wenche tok med seg gutane ein tur ned på skuleplassen i dag også, mens Nils og eg sola oss på altanen. Eg sovna og trur eg sov ein halvtime.
Det vart sein middag i dag. Kebab hadde Vebjørn bestemt! Det var veldig godt.
Nils har fått to sprøyter i dag, det er ingen katastrofe. Han verker i eine hofta, så han er glad for at han får stråle. Han har fått smertestillande tablettar, men dei nektar han å ta.
Dette vart visst litt uryddig oppsummering av dagen. Har hengt ut ein klesvask nettopp, og snart har eg ei oppvaskmaskin å tømme. Ingen legg seg tidleg her i huset, men eg står relativt tidleg opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...