onsdag, juli 12, 2017

Dagbok 2017: 12.juli


Klokka er 19.15, temperaturen er + 13 grader C og i dag har det veksla mellom kraftige regnbyger og streif av sol.
Denne dagen har vore litt annleis enn vanleg i og med at vi skulle til Volda. Taxi var bestilt til klokka 11.30.
Men før den tid fekk eg sett på vaskemaskina, skrella poteter, tatt opp kjøttkaker frå frysaren, dusja og vaska håret etc. i tillegg til det vanlege morgonstellet. Nils var heldigvis ikkje så altfor slapp, og det var bra. I dag var det berre CT på sjukehuset, resultatet får vi i morgon, då skal vi bort att til samme tid. Taxisjåførane er hjelpsame, og eg har rutine med å hente rullestol etc. Nils er klår i toppen og veit kvar alle ting er-for meg er heile sjukehuset ein labyrint. Det var fint med ein biltur i dag, det er tre mnd. sidan Nils var i Volda, eg har no vore er ein tur i mellomtida. På heimvegen hadde vi med oss ein annan pasient som skulle bort i Hovdebygda, så i dag fekk vi sjå oss litt om i verda. Nils klarer å sitte i ein bil, men blir fort trøtt i ryggen. Men i godstolen kan han sitte heile dagen.
Då vi kom heim laga eg middag i ein fart, vi åt godt begge to og sovna i kvar vår stol.( Eg sov veldig dårleg sist natt.) Seinare kosa vi oss med kaffi og is-etter at Nils hadde fått sprøyte.
Vi var heilt lens for brød, så eg hadde tenkt meg på butikken ein tur- eller så måtte eg bake. Hadde i grunnen mest lyst på butikken, men så kom det nokre voldsomme byger som gjorde at eg bestemte meg for baking. No står tre store brød i omnen, eg tok ein ganske stor oppvask med hand, før eg moppa golvet. Eg har følt meg så slapp og sliten nokre dagar, men i dag følte eg at noko av energien kom tilbake. Men eg tek meg no tid å sjå TV i lag med Nils, for elles synest han at eg spring heile tida mens han berre sit i ro. Han har så lyst å vere i aktivitet han også.....I dag har vi sett "Kakekrigen" og så blir det vel litt av kvart anna utover kvelden. Og snart kjem den siste HBO-en for i dag. Vi har hatt ein bra dag i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...