tirsdag, juli 11, 2017

Dagbok 2017: 11.juli

Klokka er 19.40, temperaturen ca. +14 grader C og no regnar det ute. Før middag var det nokså fint vêr, med glytt av sol. Då var eg inne og rydda og støvsuga. Nils var litt "sløv" så han fekk ligge på dagsenga mens eg styrte på. Eg laga tidleg middag. Og i dag gjorde eg noko eg aldri har gjort før, eg fileterte ein liten sei. Kan ikkje skryte av resultatet, men eg rubba av "reistet"(rikslet, seier vi i Nordfjord) og steikte den med skinnet på. Nils var veldig fornøgd både med maten og med at han slapp å filetere. Han er no eigentleg ein meister i faget, men han får det ikkje så godt til lenger. Kor mange tusen fiskar han har skore filet av er det ingen som veit.
Etter middag var eg trøtt og sovna i stolen ei stund, før eg gjekk ut og klipte plen. Klipte opp mot vegen og rundt huset, ei lita runde ned i skråninga vart det også. Så det er ikkje så mykje som står att. Så laga eg kaffi og fann fram litt kake, etter at HBO hadde vore her klokka 16.00.Dei tok blodprøver i dag tidleg, blodprosent og infeksjonsverdi. Etter det vi forstod var prøvane fine. HB var over 11 i alle fall.
Eigentleg skulle eg ha vore på kafé med venninner i dag, men hadde så mykje å styre med her heime at eg stod over.
I morgon skal eg vere med Nils til CT i Volda. vi får Taxi begge vegar. Dagen etter skal vi bort att til samtale med legen. Det blir nok slitsomme dagar for Nils, men han vil no gjerne få hjelp med hofta si. Han verker heldigvis ikkje når han er i ro, berre når han skal bevege seg. Han brukar rullatoren når han skal forflytte seg. No ser har 4-stjernes middag så eg må sette meg inn og sjå i lag med han.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...