torsdag, juni 29, 2017

Dagbok 2017: 29.juni

Klokka er ca.19.30. Temperaturen ute er +23 grader C og vêret har vore enda betre enn i går. Ikkje fullt så klårt, men vindstille og behageleg temperatur.
Eg synest alltid at eg får "gjort" for lite, og slik er det i dag også. Litt husarbeid blir det alltid, og i dag klipte eg plenbitane opp mot vegen og skråninga nedanfor huset, den siste fekk bioklipp. Var litt sveitt då eg var ferdig. Vi åt kjøpepizza til middag og etterpå sola vi oss/sov på altanen. Så åt vi rabarbrakake til kaffien etter at Nils hadde fått sprøyta si klokka 16.00.
No i kveld var eg ute og reinska ugras i blomsterbedet og prata med Marit. Ho og eg skal til Vik og handle i morgon.
I dag fekk eg endeleg lese ut boka mi og blogga om den. Det blir ikkje så mykje lesing, for Nils ser TV og då blir det gjerne til at eg sit i lag med han.
I dag fekk han besøk av ein mann som han kjenner frå Rjåneshamna, og han lova at Nils skulle få ny nøkkelbrikke til hamna. Han har leita og leita etter den gamle, så no slepp han å tenke meir på det.
Nils har vore i bra form i dag også, men ikkje i storform som i går.
Eg hadde lagt frå meg mobilen og der var tre ubesvarte anrop. Kan ikkje ringe opp alle i kveld, for eg må vere litt selskapeleg. No ser eg at det er like før HBO kjem, så eg må finne fram brettet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...