torsdag, juni 29, 2017

Bok nr.20 - 2017: Forliset

Forliset av Frode Granhus (Lydbok-CD)

Solveig har skrive om denne boka før, så eg  fattar meg i kortheit.
Eg har lese fleire av Frode Granhus sine bøker, og somme av dei er veldig spennande.
Denne er ikkje så veldig spennande, og oppklaringa er noko søkt etter mi meining. 
Det eg likar er at krimromanen er "gammaldags" på den måten at sanninga kjem fram på grunn av samtalar og etterforsking, ikkje ved hjelp av datamaskinar, mobilar etc. Eg er så lei av slike "politiromanar", sjølv dei nok er nærmare røynda enn ein nordnorsk lensmann som ordnar opp.
Hendinga er lagd til Reine i Lofoten og til dels Bodø, og sidan eg har vore der ser eg naturen for meg. Største plusset er opplesaren som les på nordnorsk.
Dette er bok nr. 20 i år, dvs. at eg har lese mindre enn halvparten så mange bøker som vanleg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...