onsdag, juni 28, 2017

Dagbok 2017: 28.juni



Klokka er 19.45, temperaturmålaren på trappa viser + 18 grader C og det har vore ein strålande dag med tanke på vêret.
I dag hadde eg store planar om kva eg skulle gjere, men det vart ikkje akkurat som eg trudde.
Nils var i bra form, så det var ikkje han som ar hinderet.
Eg hadde X antall svarte sekker med eføy som eg har fjerna frå muren på tilbygget og frå rommet innafor. Hadde tenkt å køyre dei bort på VØR man fann ut at eg like godt kunne male det opp på kompostkverna. Og det starta eg med; i fjor mol eg mykje på kverna, men då var Nils såpass at han hjelpte til når kverna stoppa opp. I dag måtte eg greie meg sjølv. Og eg greidde heilt fint både å skrue opp og att når det sette seg fast. Men så var det brått full stopp, fekk ikkje maskina i gang igjen kor eg bala. No skal det innrømmast at det har gått nokså mange greiner og kvistar gjennom det maskineriet, så det er ikkje så rart om den ikkje vil meir. Nils trur at kverna må vere 30 år gammal-ikkje veit eg. Han seier at viss eg har tenkt å drive "jorda" vidare lyt eg kanskje kjøpe meg ei ny- eg lurer på om eg heller skal satse på VØR- men dei er veldig kjekke å ha dei kvernene, altså.
Sidan eg ikkje fekk male meir, men hadde leidningane ute, tok eg like godt og klipte plenen rundt huset, Opp mot vegen og skråninga står att.
Vi måtte ha oss litt mat, og etterpå sola vi oss på altanen, eg hadde lydbok på øyra, men sovna frå alt. Låg og las ei stund etterpå, men Nils måtte gå inn for han toler ikkje å ligge så lenge i sola.
No skal vi ete middag, i dag blir det spekeskinke og nykokte poteter. Nils driv og skjer opp kjøtet-maskinelt.
Eg har nyss shina opp kjøkkenet, så LITT husarbeid vart det i dag også.
Solveig, Øystein og Olaug var på veg til Bergen sist vi hadde kontakt, dei er vel framkomne no. Olaug skal flytte til ein annan hybel. Rasmus og familie er i Danmark, i dag var dei i dyrepark.
Ingen besøk i dag utanom HBO-ane.

Bilda er tatt klokka 20.50, ikkje så lenge før sola forsvinn herfrå no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...