fredag, mai 26, 2017

Dagbok 2017: 26.mai

Klokka er 19.00, temperaturen er + 20 grader C og det har klårna betydelig opp etter ein grå og våt morgon.
Nils var i rimeleg bra form då han stod opp i dag, og etter frokost blei det dusjing, barbering og byting av plaster, ei nokså fast rutine tredje kvar dag. Men så var det gjort, han var slapp og ville berre sove og sove. Eg kom meg ikkje til med noko særleg sjølv heller, måtte passe på pasienten. Men eg fekk i alle fall sett på ein klesvask etc.
Klokka 13.30 fekk han medisindose nr. to og då livna han til. Han ville berre ha suppe og brød til "middag" og det fekk han. No er han i fin form, har sett TV, og jammen var han ut på kjøkkenet og varma resten av suppa sjølv.
Eg har sete mykje i lag med han og strikke  på eit par restelestar, må ha noko å henge fingrane borti.
No på sein ettermiddag var eg ute i hagen og jobba litt. Har vaska og hengt opp kassane utanfor kjøkenglasa, men enno er dei tomme. Solveig kjem innover mandag, og då kan det bli ein tur på Plantasjen - om ikkje før.
Hadde tenkt meg ein tur på butikken i kveld, men utsette det til i morgon.
Ønsker alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...