lørdag, mai 13, 2017

Dagbok 2017: 13.mai


Klokka er ca 19.30, temperaturen er +17 grader C og det har vore ein flott dag utan ei sky på himmelen.
Nils var ikkje så sprek då han stod opp i dag, men han plar komme seg etter at han har fått medisin og mat. Det kan han ikkje få før HBO har vore her og målt sukkeret. Vi hadde ein avtale om at dei skulle komme klokka 10.00, men tykte det vart for seint, så vi endra avtalen til 9.30. Det funka relativt bra, men i dag var klokka nesten halv elleve før dei kom. Ergo vart medisinen tilsvarande forseinka og det var langt på dag før han kom i form. No er han bra, har lege ute på solsenga ei stund, og etterpå han han sett fotball. Vi får håpe han held ut GP i kveld, for det må ein liksom sjå, anten ein vil eller ikkje. Det verste for meg er å sjå på dei to sleiske programleiarane.
Eg har ikkje vore overvettes aktiv i dag, men eg var no ute og styrte litt på føremiddagen. Tok opp eit par bytter med løvetannrøter, sådde sukkererter, klipte litt gras med kantklippar, vatna jordbæråkeren osb.
I dag laga eg god middag. Nils hadde funne ut at han hadde lyst på laks, så det kjøpte eg i går. Eg "bakte" den i steikomnen og serverte den med hollandaise-saus frå Knorr, pluss poteter og gulrøter. Vi åt godt begge to. Og Nils fekk is (utan sukker) til dessert.
Etter middag har eg lege mykje på solseng, med lydbok, men eg sovnar så ofte at det blir vel å lese om att det meste. Ser at det har kome litt skyer på himmelen no, og det er varsla litt regn i morgon. Eg avstod frå å klippe graset ovafor garasjen i dag, men det heldt hardt.
No skal eg ut og ta eit par bilde før sola går ned.(Tips: dobbelklikk på bildet så blir det finare!)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...