søndag, mai 14, 2017

Dagbok 2017: 14.mai

Klokka er 20.00 temperaturen er +  13 grader C. I dag har det vore overskya og litt regn av og til, noko som kanskje gjer at eg slepp å vatne. Det var ganske tørt både her og der.
Søndagane synest eg av og til kan vere litt kjedelige fordi det ikkje er så mykje å ta seg til når ein er bundne til heimen og huset. Men som regel skjer det eit kvart og så er dagen over før ein får sukk for seg.
Nils var litt betre i dagmorgon enn han var i går, at det er litt opp og ned med forma er betre enn at det berre går ned.
HBO kom ikkje så mykje for seint i dag, så vi fekk struktur på dagen.
Håkon og Birte kom innom ein tur før dei skulle ut og fiske, og då dei kom att vart dei sittande ei stund å prate. Det er kjekt at ungdommane kjem på besøk.
I mellomtida hadde vi ete middag. Nils får vite kva eg kan lage av det eg har i hus, og så får han velje kva rett han vil ha. I dag ville han ha blomkålsuppe, og så hadde eg kjøpt rundstykke/bagettar som eg steikte i omnen slik at vi hadde brød til suppa.
Nils har snakka med systera si i telefonen og sett "Fjorden Cowboys" på TV, mens eg har strikka litt og høyrt lydbok. Men no får vi snart samle oss og ete litt.
Slik går no dagane.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...