lørdag, april 15, 2017

Dagbok 2017: 15.april

Klokka er 20.45, temperaturen ute er + 3 grader og det har regna litt igjen. Hadde det ikkje vore påskeaftan så skulle eg gått ut og gjødsla plenane. Eller kanskje ikkje.
Dagane forsvinn som ein røyk, ikkje før er vi oppe så er det kvelden igjen.
I dag tilbaud Margrete seg å komme og vere shoppingassistent. Vi var først på Amfi, fordi eg hadde ærend på apoteket og på Nille.
Eg trudde at når Coop forsvann, blei der ganske folketomt på senteret-men ikkje i dag i alle fall. Der var tusen bilar på parkeringsplassen og fullt med folk inne. Mest "utlendingar" frå Nordfjord og uta øyane går eg ut frå. Såg i alle fall ikkje mange kjende fjes.
Eg foreslo/bestemte at vi skulle handle mat på Spar, og det gjorde vi. Så no har eg fylt opp lageret mitt igjen. Håper berre at Nils ikkje blir sjuk igjen, slik at eg blir sittande åleine med all maten. Ja, det er no ikkje det største problemet.
Nils er veldig bra for tida, beste han har vore på lenge. Om føremiddagane er han ikkje heilt i form, men når det lid på dag er han nesten som i "gamle dagar". Men eg veit at det er medisinen å takke at han kan ha det såpass bra.
Margrete åt middag i lag med oss. Nils kom på at vi hadde Brudevollmór att frå jul, så det hadde vi til middag i dag, med kokt rabbe og mandelpoteter. Til kaffien var det gulrotkake. Eg har hatt litt av kvart i frysarane, men no får vi endeleg brukt noko av det. Eg hadde fått Margrete til å kjøpe garn til meg, så no vert eg ikkje arbeidslaus i påska.
I dag fyller eldste guten til Margrete 20 år, og er altså ikkje tenåring lenger. Han studerer engelsk i Volda i år attåt at han jobbar på møbelringen. Kjekk kar!
Det er vanskeleg å finne dei bilda eg vil ha, for begge datamaskinene har kollapsa på mindre enn eit år. Nokre av dei gamle bilda dukkar opp både her og der, men eg hadde eit skikkelig system på den gamle laptoppen-det systemet er vekk. Men det er mange bilde på Facebook.


Gratulerer med dagen, Eirik.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...