søndag, mars 05, 2017

Dagbok 2017: 5. mars

Klokka er19.30. Temperaturen på trappa vår er + 2 grader C. Det har vore like fint i dag som dagane før, så eg bestemte meg for å komme meg ut litt på dagtid.
I dag hadde eg ikkje avtale med nokon, verken om køyring eller anna, så eg tok beina fatt og gjekk ned på sjukeheimen ca klokka 13. Då rekna eg med at Nils var ferdig med middagen til eg kom ned. Det er middag klokka 13 på søndagar. Det var fint å få vere ute i sol og finevêr, for rommet som Nils har no vender mor aust, og då e der ikkje sol etter middag.
Eg trur aldri eg har sete pal og sett 5-mila før, men det gjorde eg altså i dag. Det er ikkje så mykje anna å ta seg til på ein slik stad enn å prate og sjå TV.
Vi fekk no servert kake og kaffi utpå dagen.
Margrete ringde, ho og "ungane" lurte på om dei kunne komme ein tur kvart på seks. Og det kunne dei sjølvsagt. Det var berre Amanda og Erlend som var med, for Eirik hadde reist til Oslo på konsert. Dei køyrde meg heim då Nils vart henta til kveldsbordet i 19-tida. Han går åleine med rullatoren no, og han skal kome heim anten i morgon eller tysdag.
No skal eg ha meg litt skikkelig mat før eg skal sjå litt TV-utan sport. Har aldri sett så mykje sport på TV som desse dagane eg har vore på "Heimen".
I dag gratulerer vi Tone på Hardbakke med dagen !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...