onsdag, mars 22, 2017

Dagbok 2017: 22.mars


Klokka er 21.05, temperaturen så vidt under 0, og i dag har vi hatt mykje vêr.
Det begynte så smått å snø i går kveld/natt før eg la meg. I dag vakna eg klokka 6 og såg ut, men var snar å legge meg att. Fekk ikkje sove, så eg stod opp klokka 7 og åt litt, fekk ikkje sove og stod opp klokka 8 fordi eg tykte det ringde på døra. Då sovna eg og sov i over ein time før eg stod opp for fjerde gong. Det varte ikkje lenge før Stian kom og moka både trappa og vegen ned til huset. Og takk for det! 
Var ikkje i form, sår i halsen blant anna. Eg har vore utan allergitablettar nokre dagar, så eg lurte på om det var grunnen. Ja, eg var på apoteket for eit par dagar sidan, men då var resepten gått ut. Eg bestemte meg fort for å få tak i både allergitablettar og diverse anna medisin til meg sjølv. Men eg ville vente litt med å gå nedover slik at eg kunne gå direkte opp på sjukeheimen etterpå. Styrte litt i huset m.m. til klokka hadde passert 14.00. Hadde ikkje gått så langt før det sette inn med snø, regn, hagl- you name it. I år har jammen vinterjakka mi fått gjere nytte for seg. God hette med ulvepels har eg også.
Eg var først på legesenteret og bestilte resept, så gjekk eg bort på Amfi og handla på apoteket. Kjøpte ein pakke allergitablettar utan resept, ein treng ikkje resept på dei tablettane eg brukar, det er berre det at då betaler eg like mykje for 7 tablettar, som eg betaler for 100 når eg har resept.
Eg kunne ikkje handle så mykje i dag sidan eg måtte bere varene med meg, men eg kjøpte ei Wienerbrødstang som vi skulle ha til kaffien.
Så gjekk eg opp til Ørstaheimen til Nils, då nærma klokka seg 15.30.
Skal helse frå Nils og seie at han har hatt ein god dag i dag. Han har god appetitt og står opp og går ut til bordet og et i lag med dei andre no. Han går sjølv, med rullator utan anna hjelp. Han har ikkje smerter. Han  er med på trim kvar dag klokka 11.00 (ca.)Han var ute og åt middag etter at eg kom, og så drakk vi kaffi i lag på rommet etterpå. Det vart eg som åt mest wienerbrød i dag. Og så vart vi sjølvsagt sittande å sjå på TV. Det er skumle tider mange stader i verda. Han har ikkje hatt besøk av andre enn meg i dag, men han kjenner jo fleire av dei andre bebuarane.
Etter at Nils var ferdig med kveldsmaten hjelpte eg han så han fekk barbere seg med den nye5-bladshøvelen som eg kjøpte til han på mandag. Og så gjekk eg heim att. Men i kveld gjekk eg ikkje fort, for det var frose på vegane, og så ville eg ikkje gå med open munn og bli låk i halsen igjen. Så i dag tok eg ikkje tida.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...