torsdag, mars 23, 2017

Dagbok 2017: 23.mars

Klokka er 19.50, temperaturen minus 1 grad C og vi har hatt ein fin dag. Det hadde snødd sist natt også, men når ein har naboar som freser heile tunet er det ingen problem. Takk skal du ha, Torbjørn!
Det har ikkje vore så mildt akkurat, i dag, så snøen har ikkje smelta så mykje anna enn på vegane.. Nils ville eg skulle gå heim mens det var lyst i kveld, så eg ikkje skulle dette på glatta. Det var rettnok frose på vegen ute ved "Heimen", men så snart eg begynte på motbakkane var det bert og tørt. Han skulle ete kvelds i lag med dei andre klokka 19.00, og så sit dei vel og pratar ei stund etterpå.
Eg gjekk heimanfrå i 15-tida i dag, og då eg kom ut til Nils hadde Else og Sverre vore på besøk og skulle akkurat gå.
Nils fekk ball til middag i dag, og ei av betjeninga kom inn på rommet med ein ball til meg også. Eg takka og åt, men akkurat i dag hadde eg faktisk ete før eg gjekk heimanfrå så eg var ikkje ihelsvolten. Etter middagen sovna vi litt, begge to, Nils i senga, og eg i godstolen. Nils var i bra form i dag også.
Eg har ikkje gjort så mykje her heime i dag heller, eg driv og snokar og ryddar litt i frysarar og kjøleskap for å finne ut kva vi har på lager, slik at eg ikkje kjøper inn altfor mykje no når eg stort sett er her åleine.
I dag har hofta plaga meg, det er slikt som skjer når eg er litt for tøff, og det var eg vel i går. Det plar komme seg etter eit par dagar viss eg held meg litt rolegare. I morgon kjem Solveig innover, så då skal eg få meg ein tur på butikken, blant anna. Vi skal sjølvsagt besøke Nils. Laurdag kjem Margrete og "ungane" ein tur etter at dei to yngste har delteke på kyrkjekonserten i Volda. Og på ettermiddagen skal det visst vere ei tilstelling på "Heimen". Slik går no dagane, og dei går fort. Merkeleg nok.
I dag fyller Ingeborg 24 år. Ho er den eldste av Margrete sine fire.




Gratulerer med dagen, Ingeborg!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...