lørdag, februar 18, 2017

Dagbok 2017: 18.februar

Klokka er 18.05. Temperaturen er + 6 grader C og det regnar. Ja, vi får no finne oss i det etter alt finevêret. Eg har vore "dagvill" heile veka, og i dag var eg komen til sundag. Men så tok eg og vaska litt her og der for å overtyde meg sjølv om at det var laurdag.
Solveig skulle komme innover, ho reiste frå Hareid klokka 13.00, og Margrete skulle komme oppom om lag på same tid. Det var greitt. Den store overraskinga var at Ingeborg var komen heim, og hadde med seg ein nydeleg rosebukett. Ho hadde vore og besøkt Nils i går før eg var der, men det skulle vere hemmeleg for meg. Solveig kom med ein nydeleg duftranke, som eigentleg var morsdags-gåve.
Så reiste vi alle fire til Volda og besøkte Nils, så i dag var det vi som fylte opp rommet. Nils var ikkje så bra i dag som han var i går, dessverre. Han hadde hatt feber tidleg på dag, men den var borte då vi var der. Dei finn ikkje ut kvar rota til det onde sit-det har dei ikkje gjort dei andre gongane heller. Eg trur ikkje infeksjonen har vore heilt borte i det heile tatt. No driv dei og granskar alt som granskast kan, så det er uvisst kva tid han slepp ut av sjukehuset. Eg synest det er tryggast han er der til han er betre. Men eg skulle ønske han slapp å vere på 4-mannsrom. I dag hadde han glede av å følgje med på skiskyting på TV.
Solveig og eg hadde oss ein runde på Amfi, kjøte litt mat og nokre småting. Denne veka har Solveig vore på Molde i to dagar og elles hatt mykje å gjere. Komande veke er det vinterferie, så då blir det kanskje fleire turar innover.
Eg var svolten då eg kom heim, men no har eg fått meg eit skikkeleg måltid mat. MIN appetitt er det ikkje noko i vegen med.



1 kommentar:

solveig sa...

Og då eg passerte Møbelringen, kom eg på at vi hadde ærend der ...

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...