lørdag, februar 04, 2017

Dagbok 2017: 4.februar







Klokka er20.00, temperaturen er + 4 grader C, og det har vore ein strålande dag. Vi hadde sola inn i stova frå klokka 9.50 til nærmare kl.16.00. For Nils vart det for varmt, han likar seg betre i kjølige rom.
Det vart lite og ingenting gjort med meg, anna enn at eg strikka ferdig eit lestepar og festa trådane mens eg høyrde lydbok. Vi hadde bestemt at vi skulle ete graut til lunsj/middag i dag, for eg har eit lite lager av ferdigkokt risgraut. I tillegg hadde eg att litt suppe frå i går. Eg åt, men Nils åt berre suppe og så la han seg inn på datarommet.
Eg berre måtte ut i sola og finevêret, og skulle ta ein rask tur rundt Storebakken mens Nils kvilte. Då eg kom opp på toppen, såg eg at stigen opp til Raudehytta var fin og tørr, så eg tok sjansen, til tross for at eg hadde dei fine rosa joggeskorne på meg.  Opp kom eg utan problem, til tross for at det er år og dag sidan eg har vore ute og gått i terrenget. Fin utsikt frå altanen på hytta. Så gjekk eg frå hytta opp på skogsvegen, og vegen til endes, der kvilebenken står. Det er ikkje langt, men eg brukte lang tid sidan eg møtte ei dame eg kjenner og vi hadde veldig mykje å snakke om. Eg kunne gått ned att Åsmundmarka , men var redd der var glatt så eg tok vegen tilbake.Eg vart borte litt lenger enn eg hadde tenkt og hadde ikkje mobil med meg. Det var korttenkt, med tanke på han som var heime. Men det gjekk bra. Solveig hadde ringt og ho kom ei lits stund seinare. Vi var på Coop og handla begge to, og så drakk vi kaffi i lag. Nils har ikkje vore i form i dag, men etter at Solveig hadde reist, fekk han endeleg i seg litt mat, så eg trur han kjem seg til att.
For meg var det ei oppleving å komme ut i frisk luft og natur. Eg har vondt i ryggen, men ikkje i føtene. Litt må ein tole.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...