mandag, februar 27, 2017

Dagbok 2017: 27.februar


Klokka er 21.30, temperaturen er +3,4 grader C. Det har vore lettskya og ein del sol i dag også, snøen smeltar, men noko ligg framleis att. Vegane er berre.
I går kveld gjekk eg heim frå Ørstaheimen, og syntest det gjekk bra-heilt til eg skulle legge meg. Då verkte eg så gale i hofta at det var umulig å sove til tross for diverse smertestillande tablettar. Derfor bestemte eg meg for å ikkje "vandre" i dag.
Men eg hadde ein del å gjere heime. Først sette eg i gang med å printe ut årsmeldingane; det burde ikkje vere noka stor sak, men eg saknar eit office-program!
Elles var det ein klesvask som skulle leggast i hop, og så fekk eg endelig guts til å støvsuge teppegolva. Eg hostar litt innimellom, men ikkje noko som plagar meg mykje.

Ei av veninnene mine, Ragnhild, har sagt så ofte at eg må ringe til henne om eg treng skyss, og i dag gjorde eg det. Vi hadde begge ærend på Amfi, og så var vi opp til Nils etterpå.  Då heldt han på med å få i seg siste rest av middagen.
Det er alltid kjekt for Nils å få besøk, særleg når det ikkje er sport på TV. Ragnhild måtte gå etter ei stund, ho skulle heim og lage middag. Eg skulle ringe henne når eg ville bli henta. Men så kom Kåre Gjengedal på besøk, og i dag var det han som køyrde meg heim. Eg har snart ikkje tal på alle bilar eg har sete på med denne vinteren. Masse snille og hjelpsomme folk! Familie, naboar og andre venner.
Då eg kom heim, steikte eg flesk og egg før eg sette meg ned, så eg fekk i meg middag- /kveldsmat. Sjølv om eg ikkje treng å legge på meg, må eg ha i meg litt mat, og det er ikkje alltid like enkelt.
Skal ut til Nils i morgon også, og onsdag skal vi til Volda. Dei har begynt å snakke om at han skal heim, og det er ingen ting eg heller vil enn å ha han heime, men eg meiner likevel han bør vere på Rehab ei stund til. Naboen som vart innlagt på sjukehuset i Volda for nokre dagar sidan, kjem heim i morgon.(Bildet er frå i går.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...