onsdag, februar 22, 2017

Dagbok 2017: 22.februar




Bilda er tatt frå altanen klokka 10.30 i dag, men vêret vart ikkje så fint som det såg ut til. No er klokka 18.30, og det regnar ute, temperaturen er +3  grader C, så vi kan ikkje klage. Tidlegare i dag var den oppe i +7.
I dag sette eg brøddeig rett etter frokost, så brøda var ferdigsteikte før eg reiste ut til Nils klokka 12.30. Ein av naboane køyrde meg i dag, sidan eg skulle ha med meg laptoppen. Vi fekk ha rommet åleine i dag, eg hjelpte til å ommøblere, og han fekk inn TV. Eg var der til han var ferdig å ete middag, og heim att gjekk eg. Då var klokka ca 16.30. Eg fekk ordna med så ymse mens eg var der og vi såg TV, sjekka FB osb. Etter at eg kom heim ringde Nils og fortalde at han fekk ein ny romkamerat. Vi var litt skuffa over det; håper berre at det er ein som vil sjå ski-VM. Jørn hadde besøkt han i dag og fortalt om fiskeria sine. Nils likar å høyre om fiskefangstar sjølv om han ikkje får fiske sjølv. Han får så mykje medisin at han er relativt bra, men må få tablettar for å halde feberen borte, så frisk er han ikkje. Men forkjølinga var ikkje så plagsom i dag. Eg har fått Rasmus til å fylle på mobilen hans med pengar slik at han kan ringe til dei han vil prate med. Eg åt nybakt brød med sild og egg då eg kom heim, det var middagen min i dag. Heilt OK for meg.



I dag fyller nest eldste barnebarnet 27 år. Han vart fødd på farfaren sin 75-årsdag. I dag fekk dottera til broren til Øystein ei lita jente, som vart fødd på oldefaren sin fødselsdag.(Han er død for mange år sidan) Elles kan eg nemne at broren til Øystein, han som vart bestefar i dag er fødd den 22.august, og eldste dottera er fødd same datoen.
Audun som enno er i kongens klær har altså bursdag i dag, men eg veit ikkje kvar han feirer dagen. Ikkje på Heidi`s Beerbar i alle fall- for Ingeborg er i London

                                       
Gratulerer med dagen , Audun!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...