søndag, februar 12, 2017

Dagbok 2017: 12.januar


Klokka er 18.50, temperaturen er + 2   grader C og det har vore fint vêr i dag også, sjølv om det ikkje har vore så mykje sol. Vi har sjølvsagt halde oss heime, og sidan sundag er den dagen då her ikkje plar kome nokon, har eg brukt ein del av dagen til husarbeid. Rydda og vaska litt rundt omkring.
Nils har ikkje vore i form siste dagane, men vi håpa på at det skulle komme seg etter kvart.  Men det ser ikkje ut som om det går rette vegen no. Han har samme symptoma som han har hatt dei gongane han har fått infeksjonar. I morgon kjem dei frå heimesjukepleien, så då får vi rådføre oss med dei. Han skal ikkje bli liggande for lenge før vi tek kontakt med lege denne gongen. Litt dumt at eg har tannlege akkurat i morgon, men vi skal vel få det til. Marit har lova å køyre meg til tannlegen, og eg plar ikkje vere inne hos han så mange minutta.
Nils var oppe og såg sport heile føremiddagen, men så har han lege på datarommet eit par-tre timar etterpå. Han har problem med å få i seg mat. I går gjekk det relativt bra, men i dag er det nesten umulig. Han er kvalm, og har tablettar for det, men dei ser ikkje ut til å hjelpe. Slik har det vore før også. No ser vi morgondagen an, han har ikkje feber eller smerter.


Denne "flaska" fann eg utanfor kjellardøra, rett under vasskranen, som sikker lekker aldri så lite.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...