fredag, februar 10, 2017

Dagbok 2017: 10.februar

Klokka er 18.10, temperaturen har gått ned igjen, og er no minus tre grader C. Det har vore ein fin dag, men ikkje så mykje sol; bilda er tatt mot vest ca.kl.17.30.
I går kveld trudde vi at Nils hadde blitt forkjøla, for han følte seg litt tufs og var tett i nasa og sår i halsen. Men etter ei natt med god søvn var han rimeleg bra i dag.
Eg hadde avtalt med venninna mi at vi først skulle handle på Amfi, og etterpå drikke kaffi og ete lunsj på Fugl Føniks. Og det gjorde vi. Håper ho kosa seg like mykje som eg. Eg fekk henta og bestilt diverse medisin på apoteket, og handla mat på Coop.
Eg var vekke i over to timar, men hadde lagt alt til rette før eg for, så Nils hadde alt han trong innan rekkevidde, telefonar, fjernkontrollar, vatn etc. Eg hadde mobilen med meg i dag, så det meste var under kontroll. Det blei rekesmørbrød på Føniks, og der er det verkeleg nok reker på skiva. Eg er glad i reker, men likar ikkje å renske dei, det slapp eg i dag.
Nils vart litt slapp etter at han hadde fått litt mat og drikke, så han fekk legge seg inn på datarommet ei stund. Han treng denne kvilestunda, etter mi meining, så fekk eg strikke og høyre lydbok. Noko særleg nyttig har eg ikkje gjort i dag.
I går kveld kom naboen innom ei stund, etter at eg hadde skrive blogg. Solveig plar ta seg ein tur anten fredag eller laurdag, men ho var blitt forkjøla og ville ikkje risikere å smitte oss. Nils treng ikkje ei forkjøling oppå alt det andre -det er det alle som forstår.
Fredagskveldane er det mykje å sjå på TV, så eg tenkte det var best å skrive no.
Ha ei god helg alle de som er innom bloggen anten de er her i landet eller i eit anna land!


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...