tirsdag, januar 24, 2017

Dagbok 2017: 24.januar


Klokka er19.45, temperaturen ute er + 7 grader C, det har ikkje vore mange rgndropar i dag, men fint og vårleg til tross for at det berre er 1 mnd. sidan julaftan.
I dag vimsa eg ikkje rundt så lenge før eg gjorde meg klar til å gå ned på Ørstaheimen. Eg hadde med ein liten ryggsekk. Eg kom til tomt rom, men begynte å pakke sekken med dei tinga som Nils skulle ha med seg heim, mesteparten tok Margrete og eg i går. Nils kom att, han hadde vore på trim, og han var sliten. Etter ei stund fekk vi besøk av Kjekk fiskekamerat, og så kom dei og henta Nils til lunsj. Klokka 13 stod drosjen klar til å køyre oss til Volda. Sjåføren var ein av mine tidlegare elevar. Eg kjende han ikkje att etter nærmare 20 år, men han kjende meg. Ja, han visste no namnet til Nils, då.
På sjukehuset står det berre rullestolar til frakting av pasientar, ingen rullatorar, så det var berre å plassere Nils i rullestol og trille han inn i heisen. Ingen problem, alle dører opnar seg og heisen løfter oss opp. Vi var litt tidleg ute, så vi måtte vente litt på Bjørg. Ho kunne berre fortelle at verdiane går opp og ned, og no var dei gått ned sidan siste gong det  vart målt. Han skal gå på samme tablettane ein månad til og så blir det ny måling. Viss tablettane framleis virkar får han meir av samme sorten. Ho fortalde også at tablettane gjer at han blir slapp.
Vi måtte vente litt for lenge på drosje då vi skulle heim, så det vart travelt for Nils å sitte i rullestolen så lenge. Men vi kom oss no heim til slutt. Då kokte eg kaffi og smurde ei brødskive til Nils før han fekk legge seg inn på datarommet og kvile. Han var i fin form då han stod opp att.
Vi sette oss til å sjå TV, då ringde det på døra. Det var ei frå SV-styret som kom med ein nydeleg rosa hortensia. Ho skulle besøke Nils på Ørstaheimen , men der var han ikkje. Eit øyeblikk etter kom ein ny bil, det var heimesjukepleiaren frå Ørstaheimen. Det viste seg at eg kjende henne frå skulen, ho er veslesøstra til ein tidlegare kollega. Vi har bestilt heimesjukepleie to gonger i veka, så får vi sjå om det er nok- for lite eller for mykje.
Til middag klokka 18.00 blei det ertersuppe med grønsaker og pølsebiter, mandelkjenepudding med moste jordbær til dessert.(Berre til Nils-han likar så godt dessert) Og så vart det TV etterpå. I morgon skal vi prøve å sette opp ein timeplan for måltid og besøk etc. slik at det ikkje går i ball for oss no igjen. Mat er alfa og omega for at Nils skal vere i form.
Meininga var at Nils skulle få klipt håret sitt mens han var på Ørstaheimen, men slik vart det ikkje. Det er vel ikkje så mange 80-åringar som er plaga med for mykje hår?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...