onsdag, januar 18, 2017

Dagbok 2017: 18.januar.

Klokka er 19.45, temperaturen ute er + 5 grader C og det har regna i heile dag. Vegane er berre, men det ligg framleis ein god del snø på markane.
Eg gjekk nedover i 11-tida, vi skulle ordne til på Kulturhuset, dekke bord etc. No har vi køyrt eit heilt år med ein for lite i styret, så vi er berre tre som møter opp. Det går fint, men om ein av oss tre sviktar, kan det bli problem. Vi ønsker oss fleire medlemmer som er villige til å gjere ein liten jobb.
Eli køyrde meg heim att, så eg var her då Einar kom, han fekk rullatoren inn i bilen sin, for dei ville at Nils skulle ha den på Ørstaheimen. Den er betre enn dei dei har der.
Så hadde eg pause  som eg blant anna brukte til dusjing, hårvask, data og strikketøy. Stian køyrde Marit og meg i Marit sin bil både ned og opp att. Etter mitt syn var møtet vellykka og eg trur alle likte filmen som Eli hadde funne fram til, både ho og særleg Terje har god peiling på film. "Postmannen" heiter filmen. Eg fraus som ei bikkje i kinosalen enda eg var godt kledd, men fekk jakka til ei anna til å legge over knea, så det hjelpte. Meir skriv eg ikkje om møtet i dag, for i morgon skal eg skrive referat til avisa. Vil berre nemne litt om jenta på bildet. Ho heiter Louise Engeseth og etter det eg kan bedømme er ho ei komande operastjerne. Ho går i klassen til Amanda på musikklinja på VVS.
Eg har ikkje besøkt Nils i dag, berre snakka med han i telefonen, men Einar og Margrete har i alle fall vore der. I går hadde han 11 visittar, så det er ikkje så farleg om det vere litt færre somme dagar. Einar skriv at Nils var mykje kvikkare no, han har ikkje sett han på nokre dagar, så han ser skilnaden.
No må eg ha meg litt mat, og kanskje litt kaffi, den vi får på møta er ikkje særleg å skryte av. Og så må vi i styret bruke matpausen til å selje årar. Men det er godt å vere til nytte.
I dag fyller Håkon 23 år og vi gratulerer han med dagen.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...