mandag, januar 02, 2017

Dagbok 2017: 2.januar


Klokka er 18.45. Temperaturen ute er minus 1 grad C, og det har ikkje snødd så mykje etter middag.
Men i dag fekk vi nesten sjokk då vi såg kor mykje kvitt som hadde kome ned i løpet av natta. Eg hadde i grunnen ønskt meg litt snø-trim, men det såg noko voldsom ut. Heldigvis kom naboen med snøfresar og laga vegar både til huset og garasjen. Så gjekk eg ut etterpå og moka trappa og resten av tunet. Gjorde ikkje altfor mykje av det, for etter meldingane skal det kome regn igjen. Ikkje før hadde eg moka, så snødde det igjen, og eg tok ein runde til med snøbrettet. Fint med litt utearbeid igjen, det er ei stund sidan siste plenklipp.
Nils kledde på seg og gjekk frå huset og ut i garasjen og fann fram ei snøskuffe som låg på "garasjeloftet"- det var så langt energien hans rakk i dag, men det er framgang, tross alt.
Vi har nokre rare måltid her i huset. Til lunsj i dag hadde vi risengrynsuppe av risgrauten vi hadde i går-dvs. i går år vi den som riskrem, i det vi blanda graut og krem.
Seinare laga eg skikkeleg middag av "julepølse" med poteter og kokt kålrabi. Nils vart stappmett-men eg åt nesten dobbelt så mykje. Og så har vi drukke kaffi. Vi prøver å få til ei normal døgnrytme med faste måltid. Det er ikkje enkelt, men eg er ganske streng og sjefete, til det beste for pasienten.
Elles går dagane altfor fort sjølv om det ikkje alltid skjer så mykje. Eg er no innom FB av og til etc. og i dag kommanderte eg Nils til å legge seg strak ut ei stund, Viss han berre ligg i reclineren får han fasong som ei reke, seier eg. Han var lydig og la seg på senga på datarommet, men eg sat/låg i reclineren med lydboka mi. Eg har så vidt begynt på ei bok av Isabell Allende, der handlinga er lagt til ein aldersheim....? Men det blir ikkje lese så mykje. I dag fann eg ut at eg måtte skrive på bloggen tidleg på kveld fordi der er så mange program eg skal sjå på TV.
I morgon får Nils besøk av fysioterapeuten. Då må han ha ei forklaring på kvifor han ikkje har gjort øvingane sine. Ho kjem i 13-14-tida.
Eg får leite i posen med garnrestar og sjå om eg finn noko som kan bli til restelestar, og så må eg snart komme meg nedover for å kjøpe meir garn. Elles har vi alt vi treng og vel så det.
Tips: Dobbeltklikk på bilda for å få full effekt !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 1.mai

  Klokka er no 17.22, temperaturen ute er + 20  grader, og no skin sola igjen etter at det kom regn midt på dagen. Det har vel vore rimeleg ...