lørdag, januar 28, 2017

Dagbok 2017: 28.januar

Klokka er 20.00, temperaturen er + 6 grader og det regnar aldri så lite.
Nils var ikkje bra før middag, han låg for det meste, og klokka var 12.00 før han fekk i seg frokost.
Seinare kom han seg til, og no er han heilt bra. Som de forstår er det ikkje så lett å få til gode rutinar. Han tek tablettane om kvelden, men det varer ei god stund før han blir "normal" igjen.
Elles har det ikkje skjedd mykje i dag. Eit par av naboane har vore innom ein snartur for å helse på Nils.
Eg laga kjøttkaker av 1 kilo kjøttdeig som eg kjøpte i går. Vi har ikkje smakt dei enno, men dei såg no gode ut.
No på sein ettermiddag har Nils sett sport på TV, mens eg har strikka og lese lydbok. Sovna gjorde eg også, opp til fleire gonger.
Så er det vel snart på tide å sette seg framfor TV-en og sjå kva som er på programmet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...