fredag, januar 27, 2017

Dagbok 2017: 27.januar



Klokka er 21.15, temperaturen + 1grad C og Nils ser handballkamp på TV. Vêret har vore nydelig i dag, vi har hatt besøk av sola heile tre gonger, i 11-tida var ho her ei god stund, ei lita stund i 13-tida og enda kortare klokka 15. På bilda kan de sjå at der var litt skodde i lufta, noko som skapte eit heilt spesielt lys. Det var ganske mildt først på dagen , men no kjem kulden krypande.
Nils var ikkje i form då han vakna , men vart betre utover dagen, best er han om kvelden. Derfor er vi ofte lenge oppe om kvelden og står seint opp om morgonen. Han går på sterke tablettar, det er derfor han er "dårleg". Anne Elise var på besøk før middag, og det var kjekt. Når ein ikkje kjem seg ut i verda, er det kjekt at verda kjem heim i form av litt nytt. Han la seg inn på datarommet på senga her, mens eg støvsuga og laga middag. Appetitten hans er ikkje mykje å skryte av men han får no i seg noko.
Etter at vi hadde slappa av ei stund, kom Solveig innover, som avtalt. Vi drakk kaffi, og så køyrde Solveig ned på Amfi så eg fekk proviantert. Ja, ho måtte som vanleg ein tur innom Femina, der ho som regel finn eit eller anna ho treng. No ser Nils handball på TV mens vi tek opp diverse andre program. (Eller vi kan sjå reprisane eller på data.) Ønsker alle ei god helg!


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...