mandag, januar 16, 2017

Dagbok 2017: 16.januar

Klokka er 19.00. Temperaturen er 0  grader C, det har vore lettskya og fint i dag - og ikkje nedbør. Litt før klokka 11.00 fekk vi sola inn i stova ei lita stund, lenge nok til å sjå at eg må sette vinduspuss på timeplanen.
Vi stod ikkje opp i gryotta i dag heller, så føremiddagen blei ikkje lang. Vi for på besøk til Nils relativt tidleg, sidan Rasmus måtte reise herifrå i 16-tida, og før den tid skulle han gjere ferdig og printe ut matteprøver som han skal dele ut til elevane sine i morgon. Han bestilte TAXI til klokka 16.10, men før den tid rakk vi og ete og ha julepynten opp på loftet.
Eg har hatt stor glede og nytte av å ha Rasmus her desse dagane. Ikkje berre har eg hatt snømokar, privatsjåfør, shoppingassistent, men også samtalepartnar og ein å dele maten med. Mest av alt var eg glad for at Nils fekk besøk av ein som ikkje er her så ofte, no når han har det relativt bra.
Etter at Rasmus reiste har eg sete har ved dataen mykje av tida, men eg har no fått sett i gang vaskemaskina om ikkje anna og lagt godt i omnen til eg skal benke meg framfor TV-en. Eg trivst godt åleine også, sjølv om det er veldig kjekt å få besøk. I morgon må eg gjere litt husarbeid, onsdag er det pensjonistmøte og torsdag blir det å skrive referat.
Pensjonistmøtet begynner klokka 15.30 denne gongen. Annonsen stod i avisa sist laurdag, men omtalen eg hadde skrive og sendt i god tid, har på ein eller annan måte forsvunne på vegen, så den kjem i avisa i morgon. Vi håper stadig på nye medlemmer i laget, vi har kjekke møte ein gong for månaden.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...