lørdag, desember 03, 2016

Dagbok 2016: 3.desember

Utsikt frå kjøkkenvinduet vårt.

Klokka har passert 17.00, og det er mørke natta ute. Kan ikkje hugse at det har vore så mørkt før om åra, men i år har vi verken snø eller klårvêr, så det er vel derfor det er så mørkt.
Sidan eg var med Solveig og handla i går, har eg hatt sundagskjensle i heile dag-men så er det ikkje så stor skilnad på helg og yrke i pensjo-heimen.
I dag var eg veldig flittig før middag. Eg rigga meg til med strykebrett, og etter at eg hadde stroke vanlege ting, strauk eg dei seks gardinlengdene som eg brukar på stova i vinterhalvåret. Då eg kjøpte dei, hadde eg 30 cm opplegg nede og enda rakk dei i golvet. I alle desse 16 åra eg har hatt dei har dei krympa kvar gong eg har vaska dei. No er det att 2 cm av oppleggskanten- og dei rekk på ingen måte til golvet. At det går an !
Eg likar å stryke ! Og grunnen er enkel: Då kan eg høyre lydbok.Fekk høyrt nesten to plater på den stunda eg brukte på gardinene.(Måtte jo henge dei opp - det tek også tid!)
Nils sit og ser sport på TV nesten heile dagen. Eg set meg ned i lag med han innimellom, men eg vil berre sovne når hopparane set utfor. Skiskyting går litt betre.
Elles har det ikkje skjedd mykje i dag. Leigebuarane er her for å vaske ned kjellarleilegheita, eg trudde dei hadde starta frå morgonen av, men dei er nyss komne. Det plar vere Nils som styrer med utleige og kontroll, men no må vel eg trå til. Eg får håpe dei gjer det skikkeleg, for eg likar ikkje å klage. Men eg likar heller ikkje å måtte vaske om att, for å seie det slik.
No skal eg lage taco om ei lita stund, det blir litt lettvint med middagane våre for tida. Ja, slik har det vore ganske lenge no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...