onsdag, november 23, 2016

Dagbok 2016: 23.november

Her ligg "julegrana" nede.

Den stolte Hamsun-eika måtte gi tapt i dag.No får naboane sol på altanen sin og i hagen. Eika skygga bra så lenge lauvet var på.

Klokka er 19.10. Temperaturen ute er + 2 grader C, og i dag tidleg låg det litt snø på markane, det meste er borte no.
Når ein ikkje veit kva tid ting skal skje, så begynner ein kanskje å vente for tidleg. Eg begynte å vente på Nils med det samme eg var oppe, men han hadde no antyda lunsjtider. Heimesjukepleien skulle komme på samme tid. Eg hadde avtalt med Einar at han kunne komme innover også. Derfor hadde eg steikt kjøt, laga bruning og skrelt poteter i går.
Eg vart litt lei av å vente så eg ringde Nils, men han visste ingen ting. Straks etter ringde han og sa at drosja skulle komme klokka 14-eg såg at det vart for seint for Einar å komme innover,  han skulle ut att til ei bestemt tid, så eg sende melding til han. Drosja kom sjølvsagt ikkje då ho skulle, så det vart enda seinare. Drosjesjåføren hjelpte Nils inn, han gjekk trappa på eigne bein. Men han var sliten av venting etc. Middag ville han ikkje ha då, men så fekk han seg ei lita pause på datarommet og etterpå åt han middag i lag med meg. Eg vil ikkje seie at han sette pris på maten, men han åt den i alle fall. Det er ingen ting som smakar-særleg ikkje poteter.
Så kom det diverse telefonar etter kvart, blant anna ringde dei frå heimesjukepleien og spurde om det var greitt at dei kom i morgon, for dei hadde så mykje anna i dag/ kveld. Nils snakka med dei sjølv, og han sa det var greitt.No har dei lova å komme i morgon klokka 10. Eg må nedover i morgon for eg er heilt lens for medisin- til meg sjølv, og så er det diverse  anna vi må ha.Eg avtaler med ein nabo som også skal nedover og handle, så det går bra.
Nils er relativt bra, og han snakkar gjerne i telefonen. Vi håper å få ein rullator slik at han kan komme seg rundt i leilegheita utan mi hjelp. Og så må han trene litt. På sjukehuset trena han i korridoren.
Ein av naboane har fått felt to store tre i dag, ei gran og ei eik. Det var profesjonelle folk som ordna opp. Etter mi meining var der fleire tre som godt kunne ha vore vekk-så hadde vi fått betre utsikt. Eg var ut og tok bilde av eika før fallet, og då eg såg ut like etterpå låg treet nede.
I morgon er det Erlend sin fødselsdag- og då er det 1mnd. til julaftan.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...